ماموریت نظام سلطه تحریف شخصیت سردار شهید سلیمانی است

سردار تنهایی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین ماموریت نظام سلطه تحریف شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: راه حاج قاسم یک راه کاملا اعتقادی و متکی بر عمل احسن است.

سردار «علیرضا تنهایی» از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ سوریه با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی در تمام عمر خود برای ساختن دنیایی موافق با آرمان‌ها و عقاید خود، مبارزه کرد، وی را بیشتر از سایر اقشار جامعه ناراضی به وضع موجود دانست و گفت: همین روحیه آزادگی وی و عدم وابستگی به زر و زور بود که باعث شد حاج قاسم سلیمانی در بین نسل جوان محبوب باشد.

 

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: عشق به مردم و درک عمیق مسائل دنیا باعث شد تا حاج قاسم همه عمر در بیابان‌ها باشد و با آغوش باز وارد میادین متعدد خون و آتش شود و مقابل فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی بایستد.

 

سردار تنهایی صفات بی آلایش حاج قاسم را عامل اصلی گرایش جوانان پاک سیرت دنیا به وی دانست و گفت: بسیاری از جوانان چنان شیفته او می شدند که از همه تعلقات دنیا فاصله گرفته و دل به خطر زدند.

 

وی با تاکید بر اینکه عشق و علاقه به حاج قاسم، عشق و علاقه به حریت، آزادگی و نجات مظلومان از سلطه نظام های فاسد است، عنوان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی منشاء خیر و برکت فراوان برای مردم ایران، منطقه و جهان خواهد بود و جوانان بسیاری را به سوی مبارزه با نظام  سلطه خواهند کشاند.

 

سردار تنهایی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه  چگونه باید راه و مکتب حاج قاسم را ادامه داد، بیان کرد: حاج قاسم در بین همین مردم به جنگ و جهاد پراخت و در کنار همین مردم به شهادت رسید. از روزی که خود را شناخت همواره در زیر سخت ترین ماموریت ها بود و وقتی انگشت اشاره گروه‌های تکفیری به سمت ایران نشانه رفت، بلافاصله درجه، مقام و مسئولیت های خود را کنار گذاشت و با یک دست لباس ساده بسیجی به وسط میدان جنگ رفت تا فتنه را در نطفه خفه کند. بنابراین راه حاج قاسم یک راه کاملا اعتقادی و متکی بر عمل احسن است.

 

این همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین ماموریت نظام سلطه تحریف شخصیت حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: حاج قاسم زمانی به شهادت رسید که  گروه‌های تکفیری که عالی ترین محصول تولید و تربیت شده در مثلث عبری، عربی و غربی بودند، به‌‌عنوان جنایتکارترین گروه تروریستی به مردمان دنیا معرفی شدند و حامیان آنها به شدت رسوا و دست‌های پلید آنها در جنایت این گروه‌ها آشکار شد و جبهه حق و مقاومت به اوج قدرت و عزت رسید و جوانان دنیا راه مبارزه را آموختند.

کد خبر 1011084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha