۳۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه جهادی کانون فرهنگی هنری ضياء الصالحين توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضياء الصالحين پارس آباد گفت: ۳۰۰ پرس غذای گرم در راستای گسترش کمک مومنانه توسط گروه جهادی این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

«رستمعلی اسلامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۳۰۰ پرس غذای گرم در راستای گسترش کمک مومنانه توسط گروه جهادی این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضياء الصالحين پارس آباد تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ غذا همراه بود و تلاش کردیم تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فراهم شود.

 

وی عنوان کرد: این کمک خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

اسلامی ادامه داد: مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» از مهمترین اهداف اجرای این حرکت خداپسندانه بود که با مشارکت فعالان این کانون انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضياء الصالحين بیان کرد: گزارش برنامه های این کانون در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری خواهد شد تا فعالیت های فرهنگی و هنری در معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

 

اسلامی افزود: جهاد برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و نیازمند آبرومند همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری در این خصوص عملی شود.

 

کد خبر 1011249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha