کمپین اتحادیه مسلمانان هند برای مقابله با ایدئولوژی ضد دین در کرالا

اتحادیه مسلمانان هند در پی نگرانی حاصل از شکست جبهه دموکراتیک خلق در انتخابات محلی کمپینی را برای آموزش افراد در خصوص خطرات کمونیسم که یک ایدئولوژی ضد دین است،آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « timesofindia»،اتحادیه مسلمانان هند در پی نگرانی حاصل از شکست جبهه دموکراتیک خلق در انتخابات محلی کمپینی را برای آموزش افراد در خصوص خطرات کمونیسم که یک ایدئولوژی ضد دین است،آغاز کرده است.

 

انتشار یک سری مقاله در مورد «دین و مارکسیسم» نوشته «ام کی منیر»،رئیس اتحادیه مسلمانان هند در این زمینه از اولین اقداماتی است که این موسسه برای مقابله با ایدئولوژی های ضد دین به انجام رسانده است.

 

منیر در مقالات خود اشاره کرده است که مشارکت رهبران کمونیست در جشنواره های سنتی مسلمانان در کرالا باید به عنوان بخشی از استراتژی آنها برای جذب افراد و در نهایت گرفتن دین از آنها تلقی شود.

 

وی در این باره گفت: رهبران کمونیست هنگام حضور در جشن های سنتی مسلمانان برنامه های پنهانی دارند که مسلمانان باید خطرات آن را درک کنند.

 

رئیس اتحادیه مسلمانان هند گفت که دولت کمونیست حتی در مراکزی مانند هیئت های وقف نیز برای عملی کردن نقشه خود نفوذ کرده است.

 

منیر در ادامه مقالات خود در این زمینه نوشت: کمونیست ها از پایه و اساس مخالف دین و مذهب هستند و همواره اقدامات سیستماتیک برای از بین بردن دین در کشورهای کمونیستی وجود داشته است.

 

سایر مبلغان مسلمان نیز از دیدگاه اسلام ایدئولوژی مارکسیستی را مورد انتقاد قرار داده اند. اگرچه این تلاش آنها ارتباط مستقیمی با پروژه اتحادیه مسلمانان هند ندارد اما برای پیشبرد اهداف این حزب مورد استفاده قرار می گیرند.

کد خبر 1011298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha