جامعه هدف کمیته امداد باید به سمت توانمندی و خودکفایی سوق یابند

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان باید به سمت توانمندی و خودکفایی بیشتر سوق داده شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان 14 دیماه در جلسه بصیرت‌افزایی و گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی که با حضور کارکنان کمیته امداد کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حفظ کرامت مردم از مهمترین مولفه‌هایی است که باید توسط کارکنان کمیته امداد  رعایت شود.

 

وی افزود: تکریم مردم و مستضعفین مهمترین کار در بدنه کمیته امداد است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفین برشمرد و بیان کرد: کمیته امداد از رویش‌های انقلاب اسلامی است که از مستضعفین حمایت می‌کند و در این شرایط اقتصادی و تنگناها باید با مددجو به نحوی برخورد شود که در کمال تکریم و احترام باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: کمیته امداد باید اصل خدمت را بر کارآفرینی بگذارد و جامعه هدف این نهاد به سمت توانمندی و خودکفایی بیشتر سوق داده شوند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد باید با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در استان وجود دارد به سمت کارآفرینی سوق داده شوند.

 

وی توجه به ابتکارات و نوآوری در کارها را مورد تاکید قرار داد و در مورد زکات گفت: زکات از مسائل بسیار مهمی است باید روی این حوزه به صورت ویژه کار شود از محل زکوات می‌توانیم بخشی از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم.

 

کد خبر 1011447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha