آیت الله مصباح یزدی در راه مجاهدت و انسان سازی بسیار کوشید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این عظمتی فوق ‌العاده‌ است برای انسانی که خودش را در رسالتش می‌بیند، عمری که یک بخش آن به مجاهدت و بخش دیگر آن به انسان‌‌سازی در عرصه‌های مختلف برای ارتقاء و تداوم این جهاد و نبرد با کفر و نفاق گذشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت ‌الله «سید احمد علم ‌الهدی» امروز(۱۴ دی) در مراسم تشییع پیکر علامه آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی با اشاره به مراتب معنوی و شخصیتی این عالم فقید اظهار کرد: هر وجود و هر انسان وابسته به خدا و اهل بیت(ع) به ایشان ارادت دارد و در برابر این شخصیت عظیم انسان‌آفرین و انسان ‌ساز تواضع نشان می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مسلم است با چنین ابعاد شخصیتی، دشمنان دین به او بغض و عداوت دارند، ابراز کرد: مقابلات، مجاهدات و مبارزات فکری و ایمانی ایشان، دشمن مستکبر جهان‌خوار را به این فکر انداخته که در توسعه تفکر سکولاریزه‌کردن دنیا و امت اسلام و در مقام گسترش کفر جهانی، شخصیتی با این قدرت، دشمن سرسخت توسعه استکباری محسوب می‌ شود.

 

وی بیان کرد: کافری که می ‎خواهد بر دنیا مسلط شود، استکباری که در مسیر ارتقای جهان‌خواری جز اینکه انسان‌ها را در رهگذر مطامع خود طعمه کند چیزی نمی‌بیند، وقتی یک عنصر مجاهد به‌پاخاسته‌ای با همه قدرت برای یک نظام ضداستکباری نیرو می‌آفریند و توانمندی فکری برای مقابله با ایده‎های جهان کفر و جهان‌خوار‌گی دشمن خلق می‌کند، برای دشمنان دشمنی سرسخت است.

 

آیت ‌الله علم‌الهدی افزود: این عظمتی فوق‌العاده‌ است برای انسانی که خودش را در رسالتش می‌بیند، عمری که یک بخش آن به مجاهده و مبارزه و بخش دیگر آن به انسان‌ سازی و نیروآفرینی در عرصه‌های مختلف برای ارتقاء و تداوم این جهاد و ستیزه و نبرد با کفر و نفاق گذشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: نکته دیگری که دشمنان در تبلیغات خود از طریق رسانه انگلیسی‌شان از روز گذشته اعلام می‎کنند، این است که نیروهایی که در گام دوم انقلاب برای توسعه قدرت نظام در سراسر منطقه به وجود آمده‌اند، میراث فکری آیت‌الله مصباح یزدی هستند، این تعبیر دشمن هم ما را به اثر مهم دیگری از آثار وجودی ‌اش متوجه می‌کند.

کد خبر 1011450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha