شهید سلیمانی توانست عزت اسلامی را در منطقه به وجود بیاورد

جلیلی گفت: شهید سلیمانی توانست عزت اسلامی را در منطقه به وجود بیاورد و بیداری اسلامی را در منطقه زمینه ساز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا جلیلی» عصر امروز (یکشنبه 14 دی) در نخستین یادواره «مرد میدان» گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  شهید  سلیمانی، سردار بزرگی بود که آسمانی شد و بزرگترین عزت را برای جهان اسلام  به ارمغان آورد.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای  ادامه داد: یکی از افراد نمونه مکتب امام(رحمه الله علیه) شهید سلیمانی بود که مکتبی به نام مکتب سلیمانی که محور فعالیت جبهه مقاومت شد  ایجاد کرده است.

 

جلیلی گفت: مهمترین تحولات منطقه تحت سیطره جبهه مقاومت است و محور مقاومت عمق راهبردی جهموری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: رهبری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(رحمه الله علیه) و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی محور مقاومت یاد می شود.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی توانست عزت اسلامی را در منطقه به وجود بیاورد و بیداری اسلامی را در منطقه زمینه ساز شود، انتقام شهید سلیمانی چیزی حز خروج نیروهای استکباری و آمریکایی از منطقه نیست.

 

جلیلی افزود: محور مقاومت در برابر تروریست ایستاده است اما به آن برچسب تروریست می زنند و این در حالی است که محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در برابر داعش و گروه های تکفیری که توسط استکبار جهانی ایجاد شده بود ایستادگی کرد.

 

کد خبر 1011512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha