رایحه خوش  خدمت به سبک حاج قاسم/ توزیع۲۰ هزار عدد ماسک و ۱۰ هزار بسته ضد عفونی در آران و بیدگل

مسؤول گروه های جهادی حاج قاسم در مجمع رهروان وصال آران وبیدگل گفت:۲۰ هزار عدد ماسک همراه با ۱۰ هزار بسته ضد عفونی طبیعی همراه با بروشور آموزش دستورالعمل های بهداشتی در قالب طرح «رایحه خوش خدمت به سبک حاج قاسم» در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، احمد مرشدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، طرح خدمت رسانی با عنوان «رایحه خوش  خدمت به سبک حاج قاسم» از سوی مجمع رهروان وصال با همکاری کانون فرهنگی میثاق نور مسجد جامع شهرستان آران و بیدگل  اجرایی شد.

 

مسؤول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در مجمع رهروان وصال آران وبیدگل افزود: در قالب اجرای این طرح ۲۰ هزار عدد ماسک همراه با ۱۰ هزار بسته ضد عفونی طبیعی همراه با بروشور آموزش دستور العمل های بهداشتی همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت رایگان در اختیار شهروندان شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

 

مرشدی از اختصاص سه میلیارد ریال و  آماده باش کامل نیروهای جهادی رهروان وصال از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز جهت خدمت به مردم خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح در امتداد خدمات جهادی سربازان ولایت و با همراهی و مساعدت مردم و خیّران آغاز شده است و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت./

کد خبر 1011609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha