استفاده از خرد جمعی زمینه ساز توسعه همه جانبه است

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: استفاده از خرد جمعی در کنار ایجاد انگیزه و امیدبخشی میان نخبگان دانشگاهی از نیازهای کنونی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار رئیس بنیاد نخبگان استان به همراه جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی این استان اظهار کرد: بهره گیری حداکثری از توان اساتید و نخبگان دانشگاهی در ایجاد تحول مثبت آینده کشور بسیار مفید و سازنده  است.

 

  حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»با بیان اینکه اجرای طرح هایی که مورد تایید بنیاد نخبگان قرار گرفته، ارزشمند است، ابراز کرد: استفاده از خرد جمعی همیشه باعث توسعه همه جانبه، تصمیم سازی و ایجاد تحولات بزرگ در کشور می شود.

 

وی تصریح کرد: کار گروهی و استفاده از خرد جمعی در کنار ایجاد انگیزه و امیدبخشی میان نخبگان دانشگاهی از نیازهای کنونی کشور است و در شرایط فعلی جوانان توانمند و تحصیلکرده نیاز به ترغیب و تشویق به داشتن جدیت و امیدواری در انجام امور علمی هستند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: برخی کارها، امور  و فعالیت های مختلف در راستای توسعه کشور، میان رشته ای بوده و به ثمر نشاندن آنها نیازمند به کارگیری چندین تخصص از رشته های مختلف است و  باید زمینه های لازم برای  تجربه های سازنده کار گروهی  میان رشته ای فراهم شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تسلیت سالگرد اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابو مهدی المهندس و نیز ارتحال عالم فقیه علامه مصباح یزدی، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره تلاش و روحیه ای جهادی داشتند و همین روحیه و تلاش وی، موجب پیشبرد امور و موفقیت وی در طول عمر با برکتش شده بود.

 

وی بیان کرد: پس از سقوط صدام، کشور عراق توسط حزب بعث و آمریکا اشغال شده بود، آن زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ماموریت اجرای ۲ پروژه مهم در خاک عراق را دستور داده بودند، اول اینکه آمریکا نباید در منطقه ماندگار شود، دوم اینکه مردم باید نوع حکومت کشورشان را خود تعیین کنند و اراده این سردار شهید به قدری قوی بود که منجر به تحقق این دو امر مهم در خاک کشور عراق شد.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: استعدادها و توانمندی های بالقوه بسیاری در بین مردم استان و کشور وجود دارد و چنانچه این ظرفیتها به فعلیت تبدیل شود، تحولی بزرگ در سطح کشور و استان رخ خواهد داد.

 

گفتنی است،  رئیس بنیاد نخبگان استان  به همراه جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی با حجت الاسلام کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفت و گو کردند.

 

کد خبر 1011637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha