کارگاه تحکیم خانواده در  خرم آباد برگزار شد

خسروی ایام فاطمیه را فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی دانست و افزود: در این راستا کارگاه آموزشی تحکیم خانواده در کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد برگزار شده است.

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: کارگاه تحکيم خانواده با الگوي فاطمي سلام الله عليها به همت کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار و با مشارکت دفتر تسهيلگري این محله د برگزار شده است.

 

مدير کانون فرهنگي هنري شهداي پشت بازار افزود: نهادینه سازی سیره زندگی حضرت زهرا(س) اسوه ای برای سلامت و تحمکیم خانواده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی است.

 

خسروی ادامه داد: ایام فاطمیه زمان و بستر مناسبی برای تبیین ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه‌(س) و آشناساختن جامعه با سیره و زندگی این بانوی بزرگوار است.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به لروزم الگو برداري ما از اهل بيت عصمت و طهارت علي الخصوص حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها در کانون فرهنگي هنري شهداي پشت بازار با همکاري دفتر تسهيلگري و توسعه محلي کارگاهي با اين مضمون براي خواهران برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای  پشت بازار اظهار کرد: در این کارگاه به کساني که نامشان فاطمه يا زهرا بود جوايزي به حسب ارادت به حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها اهدا شد.

کد خبر 1011641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha