حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی یک اسم نیست بلکه رمز موفقیت و ایستادگی ملت شریف ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر مجتبی باستان دوشنبه (15 دی) در گلزار شهدای کرمان گفت: ما در کنار مزار منور و مطهر حاج قاسم هستیم که یک پیامی را به دانش آموزان سراسر کشور تقدیم کنم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور بیان کرد: اولاً امروز حاج قاسم سلیمانی یک اسم نیست بلکه حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت و رمز ایستادگی ملت شریف ایران اسلامی است.

 

وی افزود: ما و همه دانش آموزان کشور با آرمان های شهید سلیمانی تجدید میثاق و اعلام می کنیم ما در کنار آرمان های حاج قاسم ایستاده ایم و راه حاج قاسم را ادامه می دهیم.

 

دکتر باستان اظهار کرد: اگر دشمن استکباری و استعماری، حاج قاسم را زدند و شهید کردند و عملدار ما افتاد اما ما دانش آموزان نمی گذاریم که این علم بیفتد و همچنان در کنار ولایت فقیه و مقام معظم رهبری راه، مسلک و مرام حاج قاسم را ادامه می دهیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان و به خصوص دانش آموزان بسیجی ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند و راه، مرام، مسلک و سبک زندگی حاج قاسم را الگو و سرمشق خود در زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند.

 

وی ادامه داد: خطاب به استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اعلام می کنیم که مثل حاج قاسم سلیمانی ثابت قدم هستیم و دانش آموزان ایران اسلامی رمز سعادت و پیروزی را در ایستادگی و مقاومت می دانند؛ ایستادگی و مقاومتی که برگرفته از منویات و راهی است که مقام معظم رهبری پیش روی ما قرار دادند.

کد خبر 1011666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha