کانون‌ های مساجد مؤثرترین نهاد در تربیت و پرورش جوانان انقلابی هستند

مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌ عنوان یکی از مؤثرترین نهادهای مردمی با پیوست مسجدی مطابق با اهداف عالی نظام در راستای تربیت و پرورش نیروهای متخصص جوان گام برداشته است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌ عنوان یکی از مؤثرترین نهادهای مردمی با پیوست مسجدی مطابق با اهداف عالی نظام در راستای تربیت و پرورش نیروهای متخصص جوان گام برداشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی و مهم فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران»، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر مساجد است.

 

وی ابراز کرد: ظرفیت عظیم مردمی، با مشارکت و حضور فعالانه قشر کودک، نوجوان و جوان در راستای اعتلای فرهنگ مسجدی در اتمسفر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌ عنوان یکی از مؤثرترین نهادهای مردمی با پیوست مسجدی مطابق با اهداف عالی نظام و در‌صدد تربیت و پرورش نیروهای متخصص جوان گام برداشته است.

 

مظاهری با اشاره به طرح ملی ایران قوی گفت: طرح ملی ایران قوی طرحی ایده آل برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قالب فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و با تمرکز بر رویکرد آموزش برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با حضور در سامانه بچه های مسجد و شرکت در طرح ملی ایران قوی فعالیت های انجام شده کانون خود را بارگذاری و نسبت به کسب حداکثری امتیاز اقدام کنند.

 

کد خبر 1011709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha