برگزاری مسابقه مجازی دلنوشته ای برای سردار دل ها

مسابقه مجازی دلنوشته ای برای سردار دل ها به همت سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام و فرهنگی هنری حوزه مقاومت شهید بهشتی سپاه ناحیه ملکشاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در این خصوص، اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت اولین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  به همت بسیج هنرمندان، فرهنگی هنری حوزه مقاومت شهید بهشتی سپاه ناحیه ملکشاهی برگزار می شود.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه مسابقه دلنوشته ای برای سردار شهید  قاسم سلیمانی  در بستر فضای مجازی برگزار می شود، یادآور شد:  دلنوشته در هر  تعداد سطر  و اندازه ای که باشد قابل قبول است و از تمام اقشار مردم استان ایلام به ویژه نسل جوان برای شرکت در این مسابقه دعوت می شود.

 

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان و علاقه مندان می توانند دلنوشته های خود را با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره 09907255375 به صورت پیامک، پیامرسان های ایتا و سایر شبکه های اجتماعی از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه مهلت ارسال دلنوشته تا پایان روز جمعه مورخ 99/10/19  خواهد بود، خاطرنشان کرد: به 10 دلنوشته برتر از دید کارشناسان و هیئت داوران  جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1011765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha