پخت و پخش ۲۵۰ پرس نذری بین نیازمندان محل توسط کانون باب الحوائج(ع) یزد

باقری از پخت و پخش ۲۵۰ پرس نذری بین نیازمندان محل توسط کانون باب الحوائج (ع) یزد خبر داد.

رضیه باقری، مسئول کانون باب الحوائج یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: همزمان با این ایام برنامه های مختلفی توسط کانون اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای مسابقات نقاشی و کتابخوانی، مراسم روضه خوانی و سخنرانی به صورت مجازی از جمله برنامه های ما به این مناسبت است.

باقری بیان کرد: در این راستا یکی از اقدامات کانون تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان است که به این منظور نیز پخت و پخش ۲۵۰ پرس نذری بین نیازمندان محله را داشتیم.

مسئول کانون باب الحوائج یزد گفت: در هر روز از ایام فاطمیه (س) برنامه های مختلفی توسط کانون و بسیج برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم کارکردهای مسجد را احیا کنیم.

وی افزود: هدف ما حمایت از اقشار محروم جامعه است و در این راستا نیز سعی کرده ایم با استفاده از ظرفیت خیرین در جهت کمک رسانی به آنها گام برداریم.

باقری در پایان گفت: این اقدامات توسط اعضای کانون، پایگاه بسیج عمار و اعضای مسجد انجام می شود که امیدواریم بتوانیم از طریق کانون های مساجد استان نیز طرح ایران قوی را دنبال کرده و فعالیت های خود را ساماندهی و ثبت کنیم.

 

کد خبر 1011795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha