فراخوان شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی سردار دلها توسط کانون باب الحوائج ملکان

کانون فرهنگی هنری باب الحوائج با مشارکت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ملکان مسابقه سردار دلها و حماسه ۹ دی را برگزار می کند.

«علی معصومی» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی در موضوعات  مختلف به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و حماسه ۹ دی خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان ملکان گفت: اولین فراخوان آثار گرامیداشت سالروز شهادت سردارشهید و حماسه ۹دی به همت کانون فرهنگی باب الحوائج و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان برگزار می شود.

معصومی با اشاره به اینکه تولیدات شرکت ‏کنندگان در قالب‏‌های، پوستر و طرح های گرافیکی، شعر و دلنوشته و داستان، نقاشی و عکاسی، وبلاگ نویسی، روایت بهترین خاطره از سردار، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و کلیپ کوتاه، پادکست صوتی بررسی خواهد شد،افزود: در نهایت به ۳ نفر در هر رشته جوایز نقدی اهدا خواهد شد.و در آخر به ۲ نفر ازبهترین اثر انتخابی دبیرخانه،جوایز نفیس و ارزنده اهدا خواهدشد.

معصومی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثارخود را از طریق شبکه های اجتماعی (واتساپ، تلگرام، ایتا، سروش، بله) به شماره ۰۹۳۷۰۵۸۴۱۲۰ارسال نموده و یا به صورت حضوری به اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان ملکان و یا کانون و مسجد باب الحوائج واقع در شهرک ولیعصر حداکثر تا ۱۳ دی ماه  تحویل دهند. 

گفتنی است شرکت کننده ها می توانند در ۳ موضوع و در هر موضوع حداکثر ۵ مورد آثار ارسال کنند.

 

کد خبر 1009737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha