دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه تبریز

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان ‌آذربایجان شرقی امشب با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیرضا رزم حسینی» امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به ارایه گزارشی از فعالیت های وزارت صمت پرداخت و اظهار داشت: به دنبال شکستن گام به گام انحصار خودروها برای ایجاد بازار رقابتی هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیر صعودی تولید خودرو در ماه های اخیر خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو را در شش ماهه دوم در دستور کار داریم.

رزم حسینی، همدلی و هم افزایی میان مردم و مسئولان را رمز موفقیت استان آذربایجان شرقی دانست و گفت: در حوزه اکتشافات معدنی هم باید کارهای بیشتری انجام بشود و پهنه‌ های امیدبخش معدنی در حوزه فلزات سنگین و مس در آذربایجان شرقی وجود دارد که توسعه اکتشافات آنها در دستور کار است.

وی به اجرایی شدن پروژه نفیلین سینیت سراب نیز اشاره و بر انجام اقدامات لازم برای تکمیل و نهایی شدن آن تاکید کرد، گفت: ثبات نسبی نیز به وجود آمده است و با ابلاغیه‌های جدید ستاد اقتصادی دولت و تسریع در ترخیص کالاهای رسوبی در گمرکات این روند تسریع شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر این‌که باید قوانین دست و پاگیر برداشته شود تا مدیران کشور ریسک پذیر باشند، خاطرنشان کرد: حذف بروکراسی زائد اداری در کشور امری لازم و ضروری برای توسعه صادرات و خودکفایی کشور است.

کد خبر 1010542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha