اقدام شایسته و خداپسندانه خانواده مرحومه مددی در شهر سیس

در راستای پیشگیری وکنترل ازبیماری کرونا،هزینه مراسم هفتم وچهلم مرحومه حاجیه خانم عالیه مددی صرف امورخیریه در شهر سیس شد.

«موسی قیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ازاختصاص هزینه مراسم هفتم و چهلم مرحومه حاجیه خانم عالیه مددی در قالب ایثار اجتماعی و فرهنگی برای امور خیریه خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهرسیس گفت: خیرات تاثیرات دنیوی و اخروی فراوانی دارد به گونه ای فردی که قدم خیری برای اموات بر می ‌دارد، برای او قدم خیر برداشته می‌شود. روایات متعددی اشاره کرده است که اگر فردی در دنیا برای گذشتگان خود خیرات کند،لطف و رحمت الهی شامل حال او می ‌شود.

قیاسی با بیان اینکه با یک تصمیم درست می توان هزینه ها را به خوبی مدیریت کرد و برای فرد متوفی احسانی ماندگار برای آخرت فرستاد، افزود: حرکت فرهنگی قابل تحسینی که از طرف خانواده مرحومه حاجیه خانم مددی اتفاق افتاد،این بود که هزینه های مراسم هفتم و چهلم مادر مرحومشان را صرف خرید رادیاتورهای طبقه همکف مجتمع ۴ طبقه قرآنی،فرهنگی،آموزشی و هنری الغدیر کردند و سنت نیکو و حسنه ای را به انجام رساندند.  

وی ضمن ارج نهادن به این اقدام نیکو و تسلیت و قدردانی از خانواده مرحومه مددی،خاطرنشان کرد: برای این عزیز از دست رفته آمرزش و غفران الهی را آرزو می نماییم و امید است این حرکت، الگویی در جهت فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگی شهرمان در راستای صرف چنین هزینه هایی در مسیر به جا، درست و خداپسندانه باشد. 

 

کد خبر 1009943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha