مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی در قم برگزارشد

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری امشب از سوی دفتر مقام معظم رهبری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری امشب(دوشنبه 15دی) از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخنرانی پرداخت وبا تبیین ویژگی های علمی اخلاقی و جهادی آیت الله مصباح گفت: آیت الله مصباح یزدی «التقاط شناس» بودند وبا التقاط به شدت مبارزه و از خلوص دینی دفاع می کرد.

 

عضو فقهای شورای نگهبان، گفت:بنده در اوج هجمه به ایشان که متأسفانه در دوره هایی برخی افراد به شدت بی رحمانه و ناجوانمردانه به ایشان تاختند ، خدمت ایشان رسیدم و مشاهده کردم که در نهایت آرامش هستند و وقتی پرسیدم خسته نمی شوی از این همه تلاش گفتند«ابدا.من به تکلیف و وظیفه ام عمل می کنم».

 

این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و کشوری از جمله آیت الله نوری همدانی، آیت الله محمدی گلپایگانی ، آیت الله حسینی بوشهری،آیت الله اعرافی، سردار اشتری و.. برگزار شد.

کد خبر 1011964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha