اعلام برگزیدگان بخش مستند نگاری جایزه جلال

برگزیدگان و شایستگان تقدیر بخش «مستندنگاری» از سوی دبیرخانه این رویداد ادبی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزیدگان و شایستگان تقدیر سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد در بخش‌ «مستندنگاری» معرفی شدند. 
در بخش «مستندنگاری» داوران از بین 474 عنوان کتاب ارسالی به دبیر خانه، دو کتاب «فرکانس 1160 ( اینجا آبادان؛ صدای مقاومت و ایستادگی)» به قلم فضل‌الله صابری از شرکت انتشارات سوره مهر (دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اصفهان) و «گوهر صبر(خاطرات گوهرالشریعه دستغیب)» به قلم طیبه پازوکی از شرکت انتشارات سوره مهر را به عنوان «برگزیده مشترک» این بخش انتخاب و معرفی کردند. 

داوران این بخش همچنین کتاب «از ری تا شام روایت ناتمام احمد غلامی» اثر مرحوم «علی مژدهی» را به دلیل اعتبار راوی و همچنین اعتبار صاحب خاطره و محتوای غنی در مورد تاریخ دقیق وقایع کردستان در مقطع ابتدای جنگ و نیز تشکیل تیپ ده سیدالشهدا علیه‌السلام قابل تجلیل ارزیابی کرده و از دبیرخانه جایزه خواستند که به نحو مقتضی از این اثر تجلیل کنند. 

مصطفی رحیمی، سعید علامیان و گلعلی بابایی به عنوان داوران بخش «مستندنگاری» آثار مرتبط با این بخش را بررسی کردند.

ابراهیم محمدحسن بیگی (دبیر علمی)، مرتضی سرهنگی، محمدرضا بایرامی، مصطفی جمشیدی، دکتر ابوالفضل حری، علی چنگیزی، دکتر مریم مشرف، حمید حسام و محمدرضا شرفی خبوشان، هیات علمی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را عهده دار بودند.

آیین پایانی و اعلام برندگان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد دوشنبه (15 دی ماه ) در شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش شد.

کد خبر 1012080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha