تهذیب نفس مددجویان دختر امداد با همکاری حوزه علیمه خواهران

حجت الاسلام جعفری گفت: طلاب خواهر تعاملات فرهنگی زیادی با نوجوانان مدد جو دختر دارند و هدف از این تعاملات ارتقای اعتماد به نفس نوجوانان، تقویت اعتقادات مذهبی و تهذیب نفس است.

حجت الاسلام  «علی جعفری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت:یکی از طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگی  همکاری با حوزه علمیه خواهران است.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود:  طلاب خواهر تعاملات فرهنگی زیادی با نوجوانان مدد جو دختر دارند و هدف از این تعاملات ارتقای اعتماد به نفس نوجوانان، تقویت اعتقادات مذهبی و تذهیب نفس است.

 

وی با بیان اینکه یک سوم شغل ها در ایران از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) عملیاتی شده است تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگی بر تقویت پشتکاری و سخت کوشی مددجویان برای دستیابی به شغل پایدار کمک می کنیم.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد آور شد:در دوره های مشاوره ای و آموزشی به توانمندی شخصیتی مددجویان، سحرخیزی و داشتن روحیه کار تلاش می شود.

 

وی همچنین با بیان اینکه حمایت های آموزشی و فرهنگی از تعداد 10 هزار مددجو متقاضی شرکت در کنکور سراسری صورت گرفت گفت: تعداد ۱۰۲ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد رتبه زیر هزار را کسب کردند و 400 نفر از مددجویان رتبه زیر 5 هزار داشتند. امداد در نظر دارد تا از 20 هزار مددجو شرکت کننده در کنکور1400 حمایت آموزشی و فرهنگی کند.

کد خبر 1012109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha