تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس توسط اعضای کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور در گلزار شهدای «فردوس» و قرائت فاتحه به روح پرفتوح شهدا، یاد و خاطره این جان بر کفان را گرامی داشتند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یاد و خاطره شهدای گران قدر ایران اسلامی بر همه افراد جامعه لازم و ضروری بوده و این مهم با برگزاری برنامه های مختلف امکان پذیر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم، افزود: کار کردن در زمینه شهدا و ترویج راه و منش آن عزیزان همان تداوم مسیر شهیدان است که هر کس به نوبه خود وظیفه دارد قدمی هر چند کوچک در این زمینه بر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بر همگان ضروری بوده و در این زمینه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش پر رنگ تری دارند، تاکید کرد: شهدا، با خون خود انقلاب را بیمه کردند و لازم است که مساجد راه و مسیر آنها را به نسل جوان امروز تبیین کنند.

 

نیکجو با اشاره به اینکه فعالیت های مختلفی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت انجام شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، پخش کلیپ های مختلف از شهدا، قرائت وصیت نامه های شهدا و... از جمله این برنامه ها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به روح آن دلاورمردان عرصه جهاد و استقامت در برنامه های کانون قرار گرفته شده است، عنوان کرد: این کانون فرهنگی و هنری از هر فرصتی برای تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت استفاده می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم تصریح کرد: اعضای این کانون با حضور در گلزار شهدای «فردوس» شهرستان جهرم و نثار فاتحه به روح مطهر و پرفتوح شهیدان، میثاقی دوباره با آنها بستند.

 

وی ادامه داد: همچنین بچه های مسجد با حضور بر مزار «شهید محمد هادی نعمتی» از بنیانگذاران پایگاه بسیج در مسجد «جامع» جهرم، به مقام شامخ وی ادای احترام کردند.

 

به گزارش شبستان، آیین تجلیل از شهدای گران قدر دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1012152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha