ارتقای فرهنگ دینی لازمه حیات جامعه است

حجت الاسلام یوسف خانی، بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی دینی تبلیغی تأکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ دینی لازمه حیات جامعه است.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی تبلیغی در جامعه، اظهار داشت: انجام این فعالیت ها لازمه رشد و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه است.

 

امام جمعه دلفان عنوان کرد: حرکت پیش برنده فرهنگی تبلیغی در سطح شهرستان با توجه به ظرفیته ای مهم موجود نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت فکری و محتوایی زیرساخت های فرهنگی دارد.

 

وی در ادامه به ظرفیت‌های مردمی و برون‌ سپاری کارهای فرهنگی به قابلیته ای موجود شهرستان به ویژه قشر جوان پرداخت و خواهان حمایت ازاین ظرفیت های ارزشمند شد.

 

حجت الاسلام یوسف خانی با اشاره به تلاش دشمن در قالب جنگ نرم و هجمه های فرهنگی برای به گمراهی کشاندن نسل جوان، اظهار داشت: راه مقابله با این هجمه ها تقویت فرهنگ دینی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ دینی جامعه لازمه مصون سازی نسل امروز در برابر توطئه های فرهنگی دشمن و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

 

وی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی و تبلیغی با تقویت برنامه های فرهنگی در سایه اقدام و عمل جهادی و انقلابی باید در عرصه فرهنگی نقش آفرینی کنند.  

کد خبر 1012239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha