محدودیت ها باعث کاهش تعداد مبتلایان به کرونا شده است

فرماندار شهرستان دهلران گفت: خوشبختانه سطح رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و محدودیت ها باعث کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و بستری ها در این شهرستان شده است.

«مجید عسگری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: در ارزیابی که از سطح شهر دهلران توسط کارشناسان و اعضای ستاد کرونا صورت گرفته، استفاده مردم از ماسک در بحث بهداشت عمومی رضایت بخش است.

 

 وی تصریح کرد: انتظار  می رود که شهروندان در مراکز خرید و بازار اذحام ایجاد نکنند و فقط در موراد ضروری از منزل خارج شوند و همچنان رعایت پرتکل ها را در دستور کار خودداشته باشند.

 

 عسگری با بیان اینکه در ماه های پایانی سال هستیم، تصریح کرد: نباید این اذحام ها باعث شوند شاهد پیک جدید در شهرستان باشیم چرا که اگر این اتفاق بیفتد قطعا مشکلاتی عدیده ای در بحث خدمات دهی به مبتلایان به کرونا در شهرستان خواهیم شد، لذا توصیه می شود شهروندان همکاری لازم را باستاد کرونا داشته باشند.

 

فرماندار دهلران اظهار کرد: اعضای ستاد کرونا همچنان باید به اجرای مصوبات ستاد توجه جدی داشته باشند و اجرای دستور العمل ها را همچون گذشته رصد کنند .

 

وی در خصوص حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا در شهرستان دهلران نیز خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد کرونای شهرستان نحوه جمع آوری کمک های مومنانه مطرح شد که خوشبختانه با مشارک شهروندان و خیرین در این کار، پویش مومنانه 2 در شهرستان اجرا شد.

 

 

 

کد خبر 1012246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha