نمایشگاه آثار تجسمی سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه آثار تجسمی سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نمایش ۹۰ اثر شاخص از هنرمندان خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در محل سالن نگارخانه سینما بهمن بیرجند پیش از ظهر امروز (16 دی) با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

 

«مجید کریمیان» رییس حوزه هنری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی هنرمندان استان برای خلق آثار هنری وارد میدان شدند و طی یک سال گذشته تلاش‌هایی زیادی در این خصوص انجام دادند و از 13 آبان امسال تاکنون محصولات هنری بسیاری با محوریت سردار سلیمانی در استان تولید شده است.

 

وی به نمایشگاه آثار تجسمی سردار دل‌ها در بیرجند اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه 90 اثر هنری شاخص در خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری‌زاده برای علاقمندان و دوست داران این شهیدان به نمایش گذاشته شده است.

 

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در راستای فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 19 استوری موشن، 26 اثر تجسمی، 2 ویدئوشعر، یک تئاتر، سه مستند کوتاه، 18 ویدئوخاطره، یک موشن گرافیک، سه دکلمه نماهنگ، چهار نماهنگ، 2 برنامه تلویزیونی و یک ویدئوکلیپ نیز توسط هنرمندان استان تهیه شده است.

 

وی در پایان گفت: آثار تولیدی هنرمندان استان از 10 روز قبل به تدریج در فضای مجازی و رسانه‌ای استان در حال انتشار است تا از این طریق به توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی کمک کنیم.

کد خبر 1012286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha