حمایت اداره کل برنامه و بودجه خوزستان جهت توسعه اقتصادی و گردشگری استان

حاجتی با تاکید بر اجرای برنامه‌های تأثیرگذار از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی گفت: در صورت اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری استان، دست سازمان مدیریت نیز برای حمایت مالی و تأمین اعتبار لازم نیز بازتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امید حاجتی» امروز با حضور در محل اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان از بخش‌های مختلف این اداره از جمله ساختمان تاریخی و ثبت‌ملی این اداره‌کل و همچنین بازارچه دائمی و تازه تأسیس صنایع‌دستی اهواز ـ یادبود سردار شهید هادی کجباف بازدید کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان همچنین در بازدید خود از بازارچه دائمی صنایع‌دستی اهواز با غرفه‌داران و صنعتگران حاضر در این بازارچه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه‌های آنها در مسیر تولید و فروش محصولات قرار گرفت.

 

وی پس از بازدید از بازارچه دائمی صنایع‌دستی اهواز در جلسه شورای معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شرکت کرد که در این جلسه گزارشی از اقدامات اداره‌کل در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه آمار ارائه شد.

 

حاجتی در این نشست با تاکید بر اجرای برنامه‌های تأثیرگذار از سوی این اداره‌کل به ویژه در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری اظهار کرد: در صورت اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری استان، دست سازمان مدیریت نیز برای حمایت مالی و تأمین اعتبار لازم نیز بازتر خواهد بود.

 

وی در این جلسه پس شنیدن توضیحات فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان در خصوص برخی مشکلات این یگان در سطح شهرستان‌ها،  قول مساعد داد تا پس از بررسی‌های لازم اعتباری را به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان به منظور خرید 20 دستگاه موتورسیکلت گشت‌زنی برای پایگاه‌های حفاظت میراث‌فرهنگی سطح استان اختصاص دهد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر آئین اهدای هشت‌هزار شاخه گل نرگس بهبهان به حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

 

کد خبر 1012355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha