رسانه های استان نقش مهمی در موفقیت طرح شهید سردار سلیمانی در ایلام داشته اند

علی نظری با بیان اینکه رسانه های استان نقش مهمی در موفقیت طرح شهید سردار سلیمانی در ایلام داشته اند، گفت: رسانه های استان در راستای اجرای طرح غربالگری کرونا دوشادوش دیگر نهادها پای کار بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در رسانه های معاند کلید زده شده است  ترور شخصیت سردار شهید سلیمانی است که  انتظار می رود رسانه ها بیش از گذشته در تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهید سردار سلیمانی فعالیت کنند که  البته رسانه های استان در این زمینه پای کار بوده و هستند.

 

«محمد علی نظری»  با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات استان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به خوبی پای کار بوده اند، افزود:  اصحاب رسانه استان در راستای مبارزه با کرونا دوشادوش مدافعان و دست اندرکاران مبارزه با کرونا فعالیت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه  تلاش می شود با محوریت بسیج رسانه چاپ آثار فاخر رسانه ای استان ایلام در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: توانمندسازی دوستان رسانه ای در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

علی نظری یادآور شد: بسیج رسانه یک پناهگاه امن برای اصحاب رسانه و مطبوعات استان در چارچوب اخلاق رسانه ای برای پیگیری مطالبات مردمی و امر مطالبه گری که دغدغه مقام معظم رهبری است، می باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قسم به قلم در قرآن کریم، نشانه ای محکم برای ارزش  کار و فعالیت های رسانه ای است.

کد خبر 1012378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha