سهم ۳ درصدی آموزش و پرورش برای نوسازی مدارس پرداخت شده است

خدابنده گفت: در دوره پنجم شورای شهر سهم سه درصدی آموزش و پرورش از عوارض برای نوسازی و تجهیز مدارس که در دوره قبل حذف شده بود پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» عصر سه شنبه (۱۶ دی) در مراسم امضاء تفاهم نامه ۸۰ میلیارد ریالی تامین تبلت و مشارکت در هوشمند سازی مدارس محلات کم برخوردارشهر بیان کرد:‌ در دوره پنجم شورای شهر سهم سه درصدی آموزش و پرورش از عوارض برای نوسازی و تجهیز مدارس که در دوره قبل حذف شده بود پرداخت شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در مهرماه هر سال تعدادی از مدارس از سوی شهرداری مشهد، آسفالت، جدول گذاری و رنگ‌آمیزی می شوند؛ گفت: سال گذشته دو تفاهم نامه با شهرداری مشهد به امضاء رسید که یکی از آنها در راستای تحقق شهر بدون بی سواد و دیگری طرح شاهنامه خوانی در پیش دبستانی و پایه چهارم دبستان بود.

 

خدابنده اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه امروز نیز شهرداری مشهد هزینه خرید تبلت و تجهیزات هوشمند آموزشی را تامین و آموزش و پرورش این تجهیزات و تبلت ها را در اختیار مدارس مناطق کم برخوردار قرار می‌دهد تا به صورت امانی به دانش آموزان برای تحصیل داده شود.

 

وی بیان کرد: این تبلت ها در پایان سال تحصیلی جمع آوری و برای آموزش دانش آموزان مناطق محروم درسال تحصیلی بعد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

کد خبر 1012404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha