دیدار حجت الاسلام معتمدی با امام جمعه و فرماندار نجف آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که برای حضور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد به این شهرستان سفر کرده است، پس از ادای احترام به شهدای این شهرستان با امام جمعه و فرماندار نجف آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلیمن «رمضانعلی معتمدی» صبح امروز با حضور در گلزار شهدای نجف آباد به مقام شامخ شهدای این شهرستان و شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی ادای احترام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین با امام جمعه نجف آباد دیدار کرد. وی در این دیدار از حمایت های همه جانبه ایشان از مسائل فرهنگی تجلیل کرد و گفت: برای کارآمد شدن اهداف شورای فرهنگ عمومی، ۹ کارگروه در شورای فرهنگ تعریف شده است که متناظر این کارگروه ها در شهرستان ها نیز تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت این 9 کارگروه با دستگاه هایی است که عضو اصلی شورای فرهنگ عمومی هستند، گفت: در این کارگروه ها برای دستگاه های عضو مطابق با ماموریت سازمانی آن دستگاه، فعالیت تعریف شده است که نتیجه فعالیت این کارگروه ها، کارکرد محور کردن شورای فرهنگ عمومی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی اظهار داشت: نقش کلیدی نهادهای خودجوش مردمی همانند مساجد، پایگاه بسیج، سازمان مردم نهاد و کانون های فرهنگی هنری در فعالیت های فرهنگی باید تقویت شود.

گفتنی است کارگروه مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی، کارگروه گفتمان انقلاب اسلامی، کارگروه تبلیغ دین و امور مساجد، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و محیط زیست، کارگروه غنی سازی اوقات فراغت، تربیت، تندرستی و تفریح سالم، کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده و کارگروه توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی و هنری عناوین این 9 کارگروه هستند.

حجت الاسلام معتمدی همچنین با فرماندار نجف آباد دیدار و گفتگو کرد. حضور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهرستان نجف آباد است.

کد خبر 1012417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha