جشنواره‌ نقاشی «سردار دل‌ها» کانون «ابن‎الرضا(ع)» با معرفی نفرات برتر پایان یافت

اخوت گفت: جشنواره‌ نقاشی «سردار دل‌ها» کانون فرهنگی هنری «ابن‎الرضا(ع)» شهرستان گراش با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش، مهدی آیینه‌افروز رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه سپاه گراش، سیدعباس جهانبانی رئیس دفتر نماینده و جمعی از هنرمندان شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به نفرات برتر این جشنواره افزود: نرگس دانشور مقام اول را از آن خود کرد و أسما انصاریان و سعیده صلاحی مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند. به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ هزارتومان به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

 

وی اضافه کرد: دو اثر حمیدرضا توکلی و مریم حسین‌پور توسط داوران شایسته‌ی تقدیر شدند و از بین آثار راه‌‌یافته به نمایشگاه، از دو هنرمند نوجوان طاها عباسپور و ابوالفضل رحیمی نیز از طرف کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) تقدیر به‌عمل آمد. نفر برگزیده طبق آراء مردمی هم نرگس دانشور شد.

 

اخوت در ادامه بیان کرد: از ۴۳ اثر ارسالی به جشنواره، ۲۰ اثر در قالب نمایشگاهی در نگارخانه پردیس بوستان یاران به مدت سه روز در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفت.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس ضمن تشکر از محسن افشار مسئول کانون ابن‌الرضا(ع) شهرستان گراش و مجری این طرح، هدف از برگزاری این جشنواره را استعدادیابی عنوان کرد و افزود: جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها به همت کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی گراش برگزار شد.

کد خبر 1012457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha