ورود قالیباف به شهرکرد/ نظارت میدانی مجلس با اولویت مناطق محروم

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد گفت: نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های مجلس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدباقر قالیباف» امروز (چهارشنبه ۱۷ دی) در سفر ۲ روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظارت‌های میدانی از مناطق مختلف کشور و با اولویت مناطق محروم از اولویت‌های این نهاد است تا بتوان در سیاستگذاری‌ها و در آستانه تصویب بودجه 1400 برای این استان ها موثر واقع شد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر به چهارمحال و بختیاری سومین سفر استانی به همین منظور است و امید می‌رود با بازدید از مناطق مختلف استان و جمع‌بندی از سفر بتوان دستاوردهایی برای مردم استان داشته باشد.

 

قالیباف ادامه داد: چهارمحال و بختیاری بر اساس بررسی‌ها در شاخص‌های متوسط کشوری نسبت به سایر استان ها در وضعیت پایین‌تری قرار دارد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی، بازدید از مناطق محروم استان، بررسی طرح‌های صنعتی و سایر حوزه‌ها را از مهمترین برنامه‌های خود از سفر ۲ روزه به استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

 

خاطرنشان می شود: بازدید از شهرستان‌های اردل، لردگان، بروجن، بن و کوهرنگ و بازدید از طرح های مهم این استان از جمله طرح بن به بروجن و راه آهن و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های سفر محمدباقر قالیباف به استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1012509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha