برگزاری پویش «نگین همراه» به همت کانون «انصارالحجه» در جهرم

بهروزی فرد از برگزاری پویش «نگین همراه» به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام «شهید حاج قاسم سلیمانی»، پویش «نگین همراه» به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم با اشاره به محتوای این برنامه، افزود: در راستای اجرای این برنامه از مخاطبان خواسته شده تا با ارسال تصویری از آویز اهدایی از سوی این کانون فرهنگی و هنری بر روی خودرو خود همراه با دلنوشته ای به سردار دلها، در این پویش شرکت کنند.

 

وی با اشاره به برپایی ایستگاه فرهنگی در راستای اجرای این پویش، خاطرنشان کرد: این ایستگاه فردا پنجشنبه 18 دی ماه ازساعت 15 تا 17 در خیابان حرم تا حرم، جنب کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» برپا می شود.

 

بهروزی فرد ادامه داد: در این ایستگاه علاوه بر توزیع آویز مزین به تصویر سردار «شهید قاسم سلیمانی» جهت نصب بر آیینه خودرو میان خودروهای عبوری و پشت نویسی و مزین شدن ماشین ها به تصاویر شهدا انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم اضافه کرد: همچنین اهدای گل نرگس میان خودروهای عبوری از دیگر برنامه های این ایستگاه فرهنگی در راستای پویش «نگین همراه» است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج عاشورا و هیئت مذهبی اباصالح المهدی برگزار می شود، عنوان کرد: از سوی این کانون فرهنگی و هنری، به زیباترین دلنوشته ارسالی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای پویش «نگین همراه» در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1012539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha