«دنیای دیروز رویای امروز»؛ کاوشی در زندگی روزمره انسان

نویسنده بازیگر و کارگردان تئاتر از انتشار رمان «دنیای دیروز رویای امروز» خبر داد و گفت: این اثر کاوشی در زندگی روزمره انسان هاست.

«مهران سلگی»، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره انتشار تازه ترین کتاب اش با عنوان «دنیای دیروز رویای امروز» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: در کتاب «دنیای دیروز رویای امروز »، از شخصیت های ساده و مطلق و طرح هایی که در آن بیشترین مفهوم با کمترین کلمات بیان شده استفاده شده است .

وی  «دنیای دیروز رویای امروز » را اثری با ادبیات عاشقانه  دانست و گفت:  از این اثر میتوان جست وجویی در مورد انسانیت خوانندگان نام برد و آنها را با هنجار ها، شرایط زندگی ، ذهن و ضمیر بدون نقاب انسان های دوره ای خاصی آشنا میسازد، چرا که آدمی وقتی عاشق است خود واقعی اش را بدون هیچ ماسکی نشان میدهد .

 

 این نویسنده دربار موضوع رمان «دنیای دیروز رویای امروز » توضیح داد:  این اثر کاوشی در زندگی روزمره انسان هاست و تا آنجایی پیش میرود که روزمرگی های هر فرد در بهترین شرایط تبدیل به جنون میشود؛ شخصیت های پیش برنده داستان در ابتدا در فضایی سورئال درگیر شناخت خود واقعیشان هستند و هر چه بیشتر درون خود فرو می روند و کند و کاو می کنند آن فضا بیشتر برایشان ملموس می شود تا جایی که به تکرار و روزمرگی می رسند و دست به هر کاری برای رهایی میزنند تا به کمبودهای نجات بخششان برسند.

 

مهران سلگی اظهار کرد:  رمان «دنیای دیروز رویای امروز» با طرح جلدی از ناصر نصیری از سوی انتشارات سیب سرخ به مدیریت معصومه اکبری در 57 صفحه قطع رقعی منتشر شده است، علاقمندان  برای خرید این کتاب میتوانند به کتاب فروشی های سراسر کشور، سایت نشر سیب سرخ  و سایت سی بوک مراجعه فرمایند .

کد خبر 1012561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha