برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله «شیخ محمد تقی مصباح یزدی» در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مشفقیان گفت: مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله «شیخ محمد تقی مصباح یزدی» در شبستان «امام خمینی(ره)» حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز پنج شنبه ۱۸ دی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (چهارشنبه 17 دی) از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله «شیخ محمد تقی مصباح یزدی» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مراسم در شبستان «امام خمینی(ره)» حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز پنج شنبه ۱۸ دی برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس افزود: مرحوم آیت الله «مصباح یزدی» علاوه بر آنکه علامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی نقش آفرینی داشت که موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی حضرت آیت الله «مصباح یزدی»، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

مشفقیان با اشاره به جزئیات این مراسم اعلام کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۱۸ دی در شبستان «امام خمینی(ره») حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت الله «شب زنده دار»، عضو فقهای شورای نگهبان و آیت الله «دژکام»، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند این مراسم را از طریق درگاه www.emamat-jomeh.ir/live به صورت زنده نیز تماشا کنند.

کد خبر 1012677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha