مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید جیرفت برگزار شد

عصر امروز مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان جیرفت در حسینیه شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان جیرفت در حسینیه شهدا برگزار شد.




«ناصر بهروز» در این یادواره، گفت: شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام هستند و باید همواره یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود.




فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود: امروز در اولین سالگرد شهادت امیر شهدای مقاومت قرار داریم، سال گذشته در چنین روزهایی با بدرقه بی نظیر مردم ولایتمدار کرمان، یکی از بی نظیرترین مراسم تشیع که شاید هرگز در تاریخ تکرار نشود، برگزار شد.




 وی بیان کرد: ان شاءالله آن طور مدنظر مقام معظم رهبری است بتوانیم مکتب حاج قاسم را ترویج داده و فرهنگ این شهید را به نسل های آینده منتقل کنیم.




بهروز خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک گنج نهفته است که باید ابعاد شخصیتی این سردار شهید را به همگان معرفی کرد زیرا حاج قاسم یک الگو و درس برای ما است.




 فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این یادواره امروز به برکت خون شهید سلیمانی برگزار شد، حیات این شهید مایه خیر و برکات فراوانی برای نظام بود و پس از شهادت نیز خون این شهید اثرگذاری بسیاری دارد.

کد خبر 1012774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha