موثر بودن طرح ملی «ایران قوی» در ایجاد اشتغال خُرد

برهانی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی می تواند به ایجاد اشتغال خُرد در بین جوانان مسجدی کمک کند، گفت: این طرح در توسعه اقتصاد مقاومتی نیز اثرگذار خواهد بود.

«ابوطالب برهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در سال 76 تاسیس شده است و اکنون 854 نفر در این کانون فعالیت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در این کانون از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این زمینه بحث دوخت ماسک در کانون در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه امسال در فضای مجازی به مناسبت های مختلف مذهبی مسابقات فرهنگی توسط کانون برگزار شد، افزود: طرح «شنبه های با کتاب» محور کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد است و در هر مناسبتی این طرح در فضای مجازی اجرا شده است.

 

برهانی با اشاره به طرح «سه شنبه های تکریم» گفت: در راستای اجرای این طرح اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس از چهار خانواده شهید و جانباز این روستا بازدید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس بیان کرد: در سال جاری تاکنون کانون شهدای زیرک آباد طبس توانسته بیش از پنج هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کند و به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های کانون تعلیق شده است.

 

وی در خصوص طرح ملی «ایران قوی» گفت: این طرح می تواند اشتغال خُرد را برای جوانان مسجدی پویا کند و طرح ملی ایران قوی در زمینه تقویت ورزش بین جوانان می تواند اثرگذار باشد.

 

برهانی در پایان اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی در زمینه گسترش و توسعه بحث اقتصاد مقاومتی اثرگذار خواهد بود و با بهره گیری از نخبگان در اجرای این طرح می توان به بومی سازی ایده های آنان پرداخت.

کد خبر 1012951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha