متناسب با حجم سرمایه گذاری کشت محصولات کشاورزی در سیستان افزایش می یابد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برای افزایش درآمد کشاورزان منطقه سیستان یک الگوی کشت تعریف شود، گفت: متناسب با حجم سرمایه گذاری کشت محصولات کشاورزی در سیستان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «اسحاق جهانگیری» در بازدید از طرح آبرسانی به ۴۶ هزار هکتاری اراضی دشت سیستان بیان داشت: سیستان یکی از مناطق بسیار احساس و راهبردی کشور است که مردم صبور دارد که به سختی زندگی می کنند.

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هر چقدر برای مردم سیستان کار شود در برابر بزرگواری آنها کم است، ادامه داد:  از کسانی که آبیاری به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان را انجام دادند،  صمیمانه تشکر می کنم به هر حال ۳هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تاکنون به این طرح اختصاص یافته است.

 

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه طرح آبیاری به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، سرمایه گذاری بزرگ است، ادامه داد: طرح آبیاری ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان حداقل کمکی برای مردمی که در شرایط خشکسالی زندگی کمک کنند.

 

جهانگیری با تاکید متناسب با حجم سرمایه گذاری کشت محصولات کشاورزی در سیستان افزایش می یابد، گفت: برای افزایش درآمد کشاورزان  یک الگوی کشت تعریف شود.

 

وی با بیان اینکه براساس تجربیات در استانهای ایلام و خوزستان اراضی کشاورزی سیستان ساماندهی می شود، افزود: نظام بهره برداری برای حفاظت سرمایه گذاری و توسعه منطقه در سیستان تعریف شود.

 

کد خبر 1013009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha