دم خروس  حقوق بشر آمریکایی این بار برای مردم خود بیرون زد

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دم خروس حقوق بشر آمریکایی این بار برای مردم خود بیرون زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی پیش از ظهر امروز با حضور ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه و علما و مبلغین شهرستان قرچک در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجه الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست گفت: مناسبت های دهه بصیرت و سالروز حماسه عظیم هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا و خبرهای انتخاباتی آمریکا خیلی جالب است.
وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی و چهلم شهادت دکتر فخری زاده از جمله رویدادهای تلخ برای ما در دهه بصیرت است.
محمودی تصریح کرد: این روزها جامعه اسلامی و مقام معظم رهبری داغدار عمار انقلاب و عالم انقلابی هستیم و آیت الله مصباح یزدی و آیت الله یزدی را از دست دادیم که خلأ وجود این بزرگواران برای حوزه علمیه سنگین و جبران ناپذیر است.
امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: امروز تبلیغ و دفاع از اسلام و اهل بیت علیه السلام پیچیده و سخت تر شده است و کارهایی که ما برای مقابله با دشمنان انجام دهیم وسیع است و فضای مجازی با آنکه مدیریتش دست ما نیست که اینهم متاسفانه از بی عرضگی برخی از مسئولین ما است ولی بازهم فرصتی برای ما است تا خوراک مناسب برای این فضای آلوده تهیه کنیم.
وی با انتقاد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: هیچ کشوری فضای مجازی خود را صفر تا صد دست دشمنان خود نمی دهد و داریم خسارت می دهیم و خیلی از طلاق ها و فرار از خانه ها و ناهنجاری های اخلاقی تاوان همین بی تدبیری ها است.
حجه الاسلام محمودی افزود: رسالت ما بعنوان یک طلبه در حوزه های اعتقادی و تبلیغی سنگین است و آیت الله مصباح یزدی با تفکر و مایه علمی و شیوه درست بحث و مناظره به دل دشمن می زند وی عالم متخلق بود اخلاق را در حالی که خودش در حد مجتهد بود بازهم اخلاق مدار بود، انقلابی محض بود مواضع سریع و قاطع داشت و در این راه حفظ انقلاب و ولایت فقیه را اولویت مواضع خود می دانست.
وی به بعضی منافقین روحانی نما اشاره داشت و بیان کرد:  منیت ها و شهوت های ثروت و مقام، موجب انحراف  میشود مثل امجد ها که اینگونه می گردندولی بعضی ها تا آخر خط میمانند و وسط راه منحرف نمی شوند که ماندگاری در ماندن هاست.
امام جمعه موقت ورامین وظیفه سنگین طلاب و روحانیون را گوشزد کرد و افزود: مقام معظم  راه و مسیر را در حوزه های اعتقادی، سیاسی و اقتصادی ترسیم کرده اند و ما باید آنرا در حوزه هایی که محول به تبلیغ و حراست از آیین دین اسلام است پیگیری کنیم.

محمودی با اظهار لطف و عنایت خداوند متعال از محقق شدن وعده های خدا و قرآن در مورد ستمگران گفت:پس از انتخابات در آمریکا  افول هیمنه پوشالی این آغاز شده است  و شب گذشته دیدیم مدعیان حقوق بشر چه بر سر مردم خودشان می‌آورند، زمانی دانشجویان ایرانی از دیوار ساختمان جاسوسی بالا رفتند اما الان خودشان از دیدار کنگره بالا میروند و آنرا تسخیر می کنند.
وی غربزدگان داخلی را مورد خطاب قرار داد و بیان داشت: احمق های داخلی این روزهای آمریکا را مشاهده نمایند، آیا این آمریکا قابل مذاکره است دم خروس مدعی حقوق بشر آمریکایی بیرون زد، وقتی به خودشان رحم نمی کنند و این است دموکراسی آمریکایی را که الان بی پرده است و ما باید بدون اعتنا به خارج راه پرافتخار خود را ادامه دهیم.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان اظهار داشت: وعده های الهی این است که باید کاخ های زور و تزویر نابود شود تا زمینه ظهور امام زمان عج مهیا گردد تا بشر بداند تکیه گاهش و حیات بخش زندگی او منجی عالم بشریت است.

کد خبر 1013057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha