سازماندهی۸۲ گروه جهادی به همت کمیته «خادم الشهدای» استان فارس

سردار بوعلی گفت: به همت کمیته «خادم الشهدای» استان فارس ۸۲ گروه جهادی در استان سازماندهی شده است و هفت هزار بسته معیشتی نیز از امروز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنجشنبه 18 دی) در آئین توزیع هفت هزار بسته معیشتی در استان فارس گفت: رزمایش کمک مومنانه گوشه ای از یاری رساندن جهادی به محرومان در استان فارس توسط نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی در لباس «خادم الشهدا» است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: رسالت مهم خادمین شهدا، معرفی سبک زندگی شهدا به نسل جوان است و متولی برنامه توزیع هفت هزار بسته معیشتی در استان فارس نیز امروز کمیته «خادم الشهدای» استان فارس است.

وی اضافه کرد: این کمیته در استان در ماه های گذشته در زمینه غسل دادن اموات، تولید ملزومات بهداشتی، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا و ... عملکرد گسترده داشته است و 82 گروه جهادی در استان سازماندهی کرده است.

سردار بوعلی با اشاره به نحوه توزیع این هفت هزار بسته معیشتی اعلام کرد:  یک هزار و 500 بسته معیشتی، امروز در شهر شیراز و پنج هزار و 500 بسته در شهرستان ها توزیع می شود.

وی ادامه داد: 10 بخاری و ۵۹۵ بسته بهداشتی نیز از طرف «خادمین شهدا» به خانواده های محروم در استان اهدا می شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: عملکرد مردم فارس نیز در کمک مومنانه قابل توجه بوده و با جمع آوری 24 میلیارد تومان بیش از ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» آزاد شده اند و این طرح پایان سال 99 تداوم خواهد یافت.

کد خبر 1013068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha