اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای رهبر انقلاب است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: اقتدار هر چه تمام تر جمهوری اسلامی ایران، مرهون رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، این روزها کل دنیا پیکره عریان و واقعیت لیبرال دمکراتی غرب را ملاحظه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «احمد نجنو» ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: اگر انسان می خواهد در دنیای وانفسا و پرتلاطم غرق نشود،باید یک وسیله نجات پیدا کند، تقوا و عمل صالح کشتی نجات انسان از این دریای عمیق بوده و با باده بان توکل بر خدا این مسیر را پیمود.




امام جمعه قلعه گنج ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی، بیان کرد: ایشان یک عالم وارسته بود هر کجا تحریفی در مسیر اسلام، قرآن و انقلاب شکل می گرفت، با شجاعت تمام همچون یک رزمنده دلیر با تمام توان دفاع می کرد.




وی با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم، خاطرنشان کرد: مردم قم در مقابل حرکت بسیار زشت دشمنان اسلام و هتاکی به امام راحل ایستادند و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند؛ باید از حماسه ۱۹ دی حراست کنیم.




حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: دوران ابر قدرتی آمریکا پایان رسیده و افول آن آغاز شده است، حقیقتا افول آمریکا چیزی نیست که دشمنان بتوانند آن را کتمان کنند.




خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: با توجه به اتفافات پیش آمده کلمات حکیمانه رهبر فرزانه را فهمیدیم و ایشان همواره نقشه های شوم دشمنان را با ارائه راه حل، نقش بر آب می کند.




وی اظهار کرد: آنچه امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار هر چه تمام از آن برخوردار است، مرهون رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، این روزها کل دنیا پیکره عریان و واقعیت لیبرال دمکراتی غرب را ملاحظه کرد که با بروز این حوادث، فساد، فقر و تبعیض در جامعه آمریکا نمایان شد.



حجت الاسلام نجنو ادامه داد: هنگامی که به کنگره آمریکا حمله شد آنها احساس کردند که پیکره کشورشان در معرض خطر قرار گرفته بنابراین کلیه طرفداران خود را به بازگشت از  خانه دعوت کردند.



خطیب جمعه قلعه گنج تاکید کرد: شکست خوردگان فتنه ۸۸ باید درس عبرت  بگیرند، نه تنها همچون اربابانشان نشدند، بلکه با گذشت ۱۱ سال هنوز توبه  نکردند، اگر آن روز به پیکره پوشالی اربابانتان نگاه می کردید اکنون ببینید که چگونه ترک برداشته است.




وی در خاتمه ضمن تشکر از حضور مردم شهرستان قلعه گنج در مراسم یادبود سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شما مردم قهرمان ثابت کردید که دل در گرو فرهنگ شهید و شهادت دارید.
 

کد خبر 1013266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha