رهبر معظم انقلاب نقشه راه داخلی و خارجی و سیاست خارجی را تشریح فرمودند

هانی زاده مهمترین سرفصل بیانات رهبر معظم انقلاب را اهمیت تقویت قدرت دفاعی ایران وتقابل با هژمونی آمریکا و استفاده مدیریتی از جوانان برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز خودشان نقشه راه داخلی و خارجی و سیاست خارجی را تشریح فرمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن هانی زاده کارشناس مسایل سیاسی در گفتگوی تلفنی با «رادیو گفت‌وگو» در خصوص بیانات مهم مقام معظم رهبری گفت: ایشان در سخنان مهم‌شان در خصوص سالروز قیام خونین مردم قم، فرازهای مهمی را مورد اشاره قرار دادند و در این راستا، فرخوان ترامپ از طرفدارانش برای تجمع جلوی کنگره را بخشی از توحش و دمکراسی دروغین آمریکا توصیف کردند.

وی به مقایسه حوادث سال 88 در ایران و رخدادهای آمریکا اشاره و بیان کرد: آمریکا آن زمان علیه ایران به شدت جریان سازی کرد و تلاش داشت با کشته سازی چهره ایران را نزد افکار عمومی مخدوش کند، امروز ایالات متحده که مدعی دموکراسی و آزادی و مردم سالاری است دچار یک بحران شدیدی شده که اولا ثابت شد یک نوع دو قطبی شدیدی در ایالات متحده وجود دارد و آن اینکه عده‌ای از سفید پوستان نژاد پرست تلاششان بر این است که امکانات کشور را به نفع خودشان مصادره کنند و موضوع دیگر نگرانی سیاه پوستان و مهاجران آمریکایی از رفتار خشن سفید پوستان نژاد پرست است.

کارشناس مسایل سیاسی با اظهار به اینکه آنچه در ایالات متحده رخ داد در حقیقت نشان داد دموکراسی و مردمسالاری کاملا دروغ بوده است، افزود: حضور گارد ملی آمریکا در ساختمان کنگره و کشتار مردم و تقابل خشونت آمیز با مردم و همچنین اعلام حکومت نظامی در واشنگتن دیسی برای 15 روز نشان داد که جامعه آمریکا به شدت شکننده است.

وی مسئله دفاع ایران و قدرت دفاعی ایران و تعهد و التزام ایران نسبت به تقویت محور مقاومت و هم پیمانان ایران از دیگر موضوعاتی مطرح کرد که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند و گفت: در هر صورت ایران متعهد است که به کشور‌های مقاومت که هم پیمان ایران در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند کمک کند.

هانی زاده به برجام اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقشه راه مذاکرات آینده ایران و کشورهای 1 + 5 و بازگشت احتمالی آمریکا به برجام اشاره مستقیمی داشتند که باید در این خصوص آمریکا غرامت تحمیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ایران داشته، در آینده بپردازد. اگر هم آمریکا به برجام بازگشت و کشورهای غربی به تعهدات خودشان عمل کنند طبیعی است که ایران هم به تعهدات خودش باز خواهد گشت.

وی مهمترین سرفصل بیانات رهبر معظم انقلاب را اهمیت تقویت قدرت دفاعی ایران وتقابل با هژمونی آمریکا و استفاده مدیریتی از جوانان که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده برشمرد و بیان کرد: در واقع رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز خودشان نقشه راه داخلی و خارجی و سیاست خارجی را تشریح فرمودند.

کد خبر 1013409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha