توسعه مناسبات تجاری فارس و عمان با افزایش ارتباط میان فعالان بخش خصوصی

رازقی گفت: افزایش ارتباط میان فعالان بخش خصوصی فارس و عمان در هموار شدن و توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی آنها نقش موثری خواهد داشت و از اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان خواستار حمایت بیشتر از فعالان اقتصادی فارس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (شنبه 20 دی) در وبینار بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه بازار عمان در اتاق بازرگانی فارس گفت: برای توسعه مراودات اقتصادی استان فارس با کشور عمان به تسهیل زیرساخت ها نیاز داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس افزود: گفت: استان فارس دارای ظرفیت مطلوبی در حوزه کشاورزی است و سالانه 12 ملیون تن از محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه صنعت نیز فارس با برخورداری از چهار هزار و 190 واحد صنعتی کوچک، بزرگ و متوسط در کشور جایگاه مطلوبی دارد.

رازقی با اشاره به سایر ظرفیت های استان بیان کرد: صنایع غذایی، شیمیایی، فولاد و آلومینیوم و ... در کنار کشاورزی و صنعت حوزه های خوبی برای توسعه مراودات اقتصادی با عمان هستند و پیش از این نیز به دلیل وجود پرواز مستقیم از فارس به عمان در حوزه گردشگری سلامت میزبان گردشگران عمانی بودیم.

وی ادامه داد: افزایش ارتباط میان فعالان بخش خصوصی فارس و عمان در هموار شدن و توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی آنها نقش موثری خواهد داشت و از اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان خواستار حمایت بیشتر از فعالان اقتصادی فارس هستیم.

کد خبر 1013622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha