کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست

پورمحمدی با بیان اینکه کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست، گفت: شرایط فعلی استان مانند بسیاری از استان‌های دیگر، شکننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در جلسه هماهنگی طرح (شهید سلیمانی) برای مقابله با ویروس کرونا در استان اظهار داشت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های موفق در مدیریت و کنترل بیماری کرونا است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روند کاهشی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان خاطرنشان کرد: آمار مرگ ناشی از این بیماری در استان از روزهای گذشته تک‌رقمی شده و امیدواریم این وضعیت همچنان با سیر کاهشی همراه باشد.

وی با بیان اینکه کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست، ادامه داد: شرایط فعلی استان مانند بسیاری از استان‌های دیگر، شکننده است و هر گونه بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، امکان افزایش مجدد آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را به همراه خواهد داشت.

پورمحمدی با بیان این‌که اکنون آمار مبتلایان به ۳۰ درصد دوران اوج کاهش یافته است، گفت: مدیریت خوب بیماری کرونا در کشور باعث شگفتی سازمان‌های جهانی و کشورهای دیگر شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از همراهی مردم در اجرای طرح اعمال هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: خستگی کادر درمان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعلی است.

کد خبر 1013705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha