اعتبارات ۱۱ طرح ورزشی نیمه تمام مصوب شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: امسال اعتبارات ۱۱ طرح نیمه تمام ورزشی در این شهرستان مصوب شد.

«سید عباس سیدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال اعتبارات ۱۱ طرح نیمه تمام ورزشی در این شهرستان مصوب شد که برای هفت طرح اعتبارات تخصیص داده شد.

 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان بیان کرد: امسال از محل اعتبارات توازن، ارزش افزوده و تملک دارایی ۱۴ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال برای طرح‌های ورزشی نیمه تمام این شهرستان تخصیص یافته است.

 

 

سیدیان عنوان کرد: امسال برای ۱۱ طرح نمیه تمام ورزشی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان ۳۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال اعتبار مصوب شد که از این میزان اعتبار تاکنون برای هفت طرح اعتبار تخصیص داده شده است.

 

 

وی بیان کرد: این طرح های نیمه تمام شامل احداث خانه جوان، تعمیر و تجهیز مراکز ورزشی، گود کشتی باچوخه امیر آباد، سالن ورزشی زوارم، تکمیل سالن ورزشی روستای سنجد، کوسه، مشهد طرقی، تکمیل سالن چندمنظوره، احداث و تجهیز مکان ورزشی تنیس، احداث خانه ژیمناستیک و گود باستانی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: از تعداد ۱۱ طرح ورزشی نیمه تمام این شهرستان، ۶ طرح در سطح شهر و پنج طرح در روستا است که بیشترین اعتبار مصوب مربوط به حداث خانه جوان با هفت میلیارد ریال است و از این میزان تاکنون سه میلیارد و ۷۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و ارزش افزوده تخصیص داده شده است.

 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان در خصوص گود کشتی باچوخه امیرآباد این شهرستان هم تصریح کرد: عملیات ساخت گود کشتی باچوخه در این مکان که از سال ۹۴ آغاز شده است هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

به گفته وی شهرستان شیروان بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1013787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha