ضرورت همت مضاعف اهالی تئاتر خوزستان برای ایجاد حس پویایی در جامعه

یاقوت پور با اشاره به شرایط رخوت، خمودگی و کم نشاطی این روزهای کرونایی گفت: وظیفه جامعه هنری خوزستان ایجاد حس نشاط و انگیزه وپویایی است که قطعا با بازگشایی تالارهای نمایشی و بازگشت مجدد تماشاگران به اجراهای فاخر و فرهنگ‌ساز نمایشی محقق می‌شود.

«محمد یاقوت‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به بهبود شرایط کرونایی در استان خوزستان و دستور استانداری مبنی بر امکان فعالیت کلیه مشاغل اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های هنری طبق جدول وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی جزء مشاغل گروه سه هستند، بر لزوم همکاری مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستان‌ها جهت فراهم کردن شرایط حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی تالارها تاکید شده است.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افزود: در جلسه‌ای که با حضور هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به همراه تعدادی از فعالان و پیشکسوتان عرصه نمایش استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، مقرر شد که زمینه فعالیت‌های نمایشی اعم از شروع تمرینات گروه‌های نمایشی برای تولید آثار و همچنین امکان اجرای نمایش‌ها با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و با نصف ظرفیت هر سالن و اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت دقیق پروتكل‌های بهداشتی فراهم شود.

 

وی اذعان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص همکاری جهت واگذاری تالارهای نمایشی به انجمن‌های هنرهای نمایشی نیز قول مساعد داد که جای بسیار امیدواری و خرسندی برای اهالی این هنر قدسی در استان زرخیز خوزستان است.

 

یاقوت پور در پایان با اشاره به شرایط رخوت و خمودگی و کم نشاطی این روزهای کرونایی در جامعه تصریح کرد: وظیفه خطیر جامعه هنری استان ایجاد حس نشاط و انگیزه وپویایی است که این مهم قطعا با بازگشایی تالارهای نمایشی و بازگشت مجدد تماشاگران به اجراهای فاخر و فرهنگ ساز نمایشی محقق خواهد شد.

 

کد خبر 1013889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha