ارتباط متن و حاشیه مهمترین علت ایجاد بوستان شهید رجائی است

کلائی گفت: مهم ترین هدف ما از ایجاد بوستان ۶۸ هکتاری در محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر در کنار ایجاد فضای سبز تشویق شهروندان سایر نقاط شهر برای حضور در این منطقه و برقراری ارتباط میان متن و حاشیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا کلائی» امروز بکشنبه (۲۰ دی) در بازدید از روند اقدامات دفاتر تسهیل گری محله بسکابادی، شهرک شهید باهنر و پروژه بوستان 68 هکتاری شهرک شهید رجایی واقع در منطقه 6 که با حضور معاون خدمات شهری، شهردار منطقه 6، مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، افزود: این پروژ] به گونه ای برنامه ریزی شود تا بخش هایی از بوستان 68 هکتاری که قرار است به کشاورزی شهری اختصاص داده شود تا پایان سال آماده و برای کشت محصولات ارگانیک تحویل بهره بردار شود.

 

شهردار مشهد با بیان اینکه مهم ترین هدف ما از ایجاد بوستان 68 هکتاری در محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر در کنار ایجاد فضای سبز تشویق شهروندان سایر نقاط شهر برای حضور در این منطقه و برقراری ارتباط میان متن و حاشیه است؛ گفت: بر همین اساس این پارک باید به قطب تولید محصولات ارگانیک توسط خود شهروندان تبدیل شود و مردم آن را با این شاخص بشناسند .

 

وی ضمن تاکید بر اینکه برای تسهیل حضور مردم جهت استفاده از این بوستان مسیرهای دسترسی مناسب بابد در نظر گرفته شود؛ اظهار داشت: لذا اقدامات لازم برای طراحی و اجرای معابر درون بوستان و شبکه آبیاری در بخش کشاورزی شهری انجام و تا پایان امسال آماده بهره برداری شود.

 

کلائی در ادامه درخصوص پیشنهادات دفتر تسهیل گری شهرک باهنر برای احداث بوستان، درمانگاه و پایانه اتوبوسرانی در این شهرک، گفت: در مجموع با این پیشنهادات موافق هستم، لذا سازمان بازآفرینی فضاهای شهری با همکاری شهرداری منطقه 6 برای تامین زمین و طرح و نقشه های لازم اقدام کنند.

کد خبر 1013897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha