عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محورهای شریانی استان سمنان اجرامی شود

صداقت ازآغاز اجرای عملیات ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای شریانی استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «وحید صداقت» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رفع سه نقطه حادثه خیز در سطح استان سمنان گفت: دو طرح جدید برای رفع نقاط حادثه خیز و ادامه یک طرح رفع این نقاط از سال گذشته اقداماتی است که در دستور کار اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

 

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه آغاز عملیات ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای شریانی استان سمنان اجرا می‌شود اضافه کرد: این محورها شامل سرخه آرادان در محور پیچ لاسجرد با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در دست اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محور گرمسار سرخه و در محدوده پیچ پاده با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دیگر اقدام در دستور کار است اظهارداشت: عملیات ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز در محور فولاد محله و مسیر دامغان- مهدی شهر نیز اجرا می‌شود.

 

صداقت با بیان اینکه در بارش‌های اخیر و شرایط جوی به منظور ایجاد اصطکاک و کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از ۸۰۰ تن شن و نمک در راه‌های شریانی استان سمنان پاشیده شده است افزود: اجرای یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای اصلی و فرعی و شریانی استان سمنان از جمله دیگر اقدامات اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان در فصل زمستان بوده است.

 

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اجرای روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی در قالب پروژه‌های تعریض و بهسازی، لکه‌گیری و انواع روکش (ماسه آسفالت و …) جمعاً به حجم ۵۳ هزار تن را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کردوافزود: اجرای ۸۱ هزار متر درزگیری محورهای آسیب دیده نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1013943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha