کاشت پنج هزار اصله نهال در زمین های موقوفی گیلان

حجت الاسلام علیزاده از آغاز کاشت پنج هزار اصله نهال در زمین های وقفی استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) در حاشیه کاشت ۶۰۰ اصله درخت صنعتی در آستارا اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است اوقاف و امور خیریه یکی از آن دستگاه هایی است که خود را مخاطب حضرت آقا می داند و در حوزه های مختلف می تواند ورود کند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه بر این اساس ما به علت داشتن اراضی مستعد سرمایه گذاری در بحث کاشت درختان صنعتی را در برنامه قرار دادیم، افزود: تا پایان سال در زمین های وقفی پنج هزار اصله نهال غرس می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این تعداد اصله نهال در بیش از ۱۰ شهر استان گیلان کاشته می شود، تصریح کرد: درختانی که در اراضی وقفی غرس می شود از نوع درختان صنعتی همچون گردو، صنوبر و ... هستند.

 

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: امروز غرس نهال در زمین های وقفی استان گیلان را با کاشت ۶۰۰ اصله نهال از شهرستان آستارا آغاز کردیم.

 

گفتنی است، غبارروبی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، ادای احترام به ۳۴ شهید آرمیده در جوار امامزادگان، جلسه داخلی با  هیئت امنای امامزادگان، بازدید از کارگاه معرق کاری سنتی آستارا، تقدیر از خادمین افتخاری امامزادگان و موکب اربعین، دیداربا خیر خانم راضیه قاسمی و بازدید از بخش های مختلف پروژه توسعه و نوسازی حرم از برنامه های سفر یکروزه مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان به بندر آستارا بود.

کد خبر 1013956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha