ساخت ۴ پروژه آموزشی در قرچک

فرماندارشهرستان قرچک از برگزاری چهار پروژه آموزشی در قرچک در حال ساخت و پیشرفت ۹۰ درصدی دو مدرسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک روند پیشرفت فیزیکی چهار پروژه آموزشی در حال ساخت را تشریح کرد.
بهمن خطیبی گفت: مدرسه 15 کلاسه شهرک «نگارستان» از جمله پروژه های ملی است که در حال ساخت بوده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش داریم برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد.همچنین سه پروژه خیرساز در حال ساخت بوده که در مجموع 40 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان اضافه خواهند کرد.
وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل مدرسه 9 کلاسه «عشاقی» واقع در ابتدای شهر قرچک با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه 15 کلاسه «دربانی» واقع در منطقه میرزایی شمالی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه تخریب و بازسازی مدرسه 17 کلاسه «عترت» است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار قرچک با تاکید بر محیا نمودن فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی در قرچک که به موضوعی جدی و نگران کننده برای سیستم آموزشی تبدیل شده، تلاش می کنیم با لطف خداوند هرچه سریعتر مدارس در حال ساخت به چرخه تعلیم و تربیت افزوده شود؛ گرچه این میزان مدرسه هنوز پاسخگوی جمعیت ساکن نیست و به نگاه ویژه مسئولان استانی و ملی نیاز دارد.

کد خبر 1013972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha