لزوم توجه به نیازهای منطقه ای در اجرای سند مهندسی فرهنگی فارس

آیت الله دژکام گفت: : برای اجرای سند مهندسی فرهنگی فارس باید به نیازهای منطقه ای نیز توجه ویژه کرد و باید هدف گذاری فرهنگی با تاثیرگذاری مجریان فرهنگی همسو شده و مورد برنامه ریزی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 21 دی) در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: یکی از اهداف فرهنگی که در استان فارس مورد توجه قرار دارد، سند مهندسی فرهنگی فارس است که برای تحقق آن به همدلی و همکاری تمامی دستگاه های استان نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: این نقشه فرهنگی به واقع، بخشی از سند مهندسی فرهنگی ملی در کشور است که حرکت اثرگذاری در پیشرفت فرهنگی نظام نیز محسوب می شود و چهارچوب هایی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: برای اجرای سند مهندسی فرهنگی فارس باید به نیازهای منطقه ای نیز توجه ویژه کرد و باید هدف گذاری فرهنگی با تاثیرگذاری مجریان فرهنگی همسو شده و مورد برنامه ریزی قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اعلام کرد: باید تلاش کنیم تا نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس را تا سال 1400 اجرایی کنیم و تمامی دستگاه ها باید این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: مسئولان استان باید ضمن انجام مطالعات لازم با سند تحول فرهنگی استان آشنایی کامل داشته باشند و باید برای دقیق بودن این سند از کلی گویی پرهیز کنیم.

کد خبر 1014008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha