پرداخت ۵۳۲ مورد تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر

کرمی مقدم گفت: در سال جاری ۵۳۲ مورد تسهیلات اشتغال توسط کمیته مداد امام خمینی ملایربه مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

«تیمور کرمی مقدم » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: بیش از 7 هزار خانوار در قالب  21 هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر   بهره مند هستند که مهمترین اولویت ما در کمیته امداد توانمند سازی خانواده های زیر پوشش است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان و افراد نیازمند با پرداخت تسهیلات و وام های خود اشتغالی است گفت: در سال جاری 532 مورد تسهیلات اشتغال توسط کمیته مداد امام خمینی ملایر پرداخت شده است.

 وی اظهار کرد: میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد اشتغال 22 میلیارد و 769 میلیون تومان بوده است.

کرمی مقدم  با بیان اینکه از این تعداد تسهیلات پرداختی 76 مورد از منابع داخلی به میزان 996 میلیون تومان و 406 مورد ازمحل تبصره 16 بوده  افزود: میزان تسهیلات پرداختی از اینمحل تبصره 16 نیز  19 میلیارد و 450 میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه گفت: از محل اشتغال روستایی یک میلیارد و 870 میلیون تومان تسهیلات در راستای اشتغال زایی38 نفر ازمددجویان و  از  محل تفاهم نامه صندوق مهر ایران نیز   480 میلیون تومان  در راستای اشتغال زایی پرداخت شده است.

کرمی مقدم گفت: از اشتغال های ایجاد شده 60 درصد در زمینه دامپروری  و مابقی در حوزه های  تولیدی و خدماتی و صنفی بوده است.

وی  تعداد اشتغالهای ایجاد شده از طریق معرفی به کاریابی را  80 مورد و آموزشهای صورت گرفته برای مددجویان را نیز 866 مورد دانست و یادآور شد: در حال حاضر نیز یک هزار و 980 طرح فعال  تحت نظارت کارشناسان   این نهاد  در شهرستان است.

کد خبر 1014277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha