واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن جهت واگذاری یک هزار واحد مسکونی به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فرآیند ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان برای دریافت ۲ هزار و ۸۷۰ واحد مسکونی در ۱۵ شهر استان اصفهان از جمله یک هزار واحد مسکونی در شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: متقاضیان فاقد مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در سایت نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

 

بایبوردی اظهار داشت: عدم استفاده از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب، تاهل و سکونت بیش از پنج سال در آران و بیدگل از مهم ترین شرایط متقاضیان نام نویسی در این طرح است.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه این سامانه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه سال‌ جاری فعال خواهد بود، افزود: طرح اقدام ملی مسکن برای کمک به ایجاد تعادل عرضه و تقاضای مسکن عملیاتی شده و دریچه امیدی برای نیازمندان این بخش از جامعه محسوب می‌شود.

 

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، یکصد هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و یکصد هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته خواهد شد.

 

 

کد خبر 1014399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha